view sourceprint?

Vanessa: "Därför tog det slut med Zac"

2011-03-15 19:08
Skådespelerskan pratar ut om uppbrottet i en färsk intervju  
Vanessa: "Därför tog det slut med Zac"
© Stella Pictures/Faksimil Shape

I december i fjol kom nyheten att Vanessa Hudgens och Zac Efron gjorde slut efter fyra år tillsammans. Nu avslöjar skådespelerskan varför de valde att avsluta den långa relationen.

I en intervju med tidningen Shape, som Vanessa också har fått äran att pryda omslaget på, förklarar hon att det var svårigheten att kombinera två pressade arbetsscheman med kärlekslivet som fick relationen att ta slut. Den sista tiden var de ifrån varandra under långa perioder.

— Långdistansförhållanden är svåra oavsett. När man inte har möjligheten att tillbringa tid tillsammans blir det annorlunda. Att ha en iPhone hjälpte, även om det inte var samma sak, berättar 22-åringen i intervjun.

Men trots uppbrottet förklarar Vanessa att hon och Zac, som hon träffade när de båda spelade i ”High School Musical”, fortfarande är goda vänner.

— Vi växte upp tillsammans. Det var skönt att ha någon att dela upplevelserna med. Det var bra, säger hon till Shape.

— Relationen hjälpte mig att stå med båda fötterna på jorden, och eftersom jag var tillsammans med någon som kände mig så bra så försökte jag inte att vara någon jag inte är, fortsätter hon.

Uppbrottet från Zac har trots allt inte fått Vanessa att tappa tron på livslång kärlek – hennes dröm är man och barn.

— Jag hoppas att jag är gift och har barn när jag når 30. Jag älskar barn. De är så roliga och jag skulle verkligen ha tyckt om att skämma bort dem.
 
Källa: http://se.starlounge.com/index.cfm?objectid=111747


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0