view sourceprint?

Tjejtidningar<3

Hola! Tidningar, skvaller, kändisar= so Caroline style<3 och de menar jag verkligen!! Alltsom har med kändisar att göra är ju intressant eller hur? De tycker jag i alla fall. jag premenerar på Sveriges bästa tjejtidning( tycker jag i alla fall) och den heter Frida!!. Om ni inte redan läser den så borde ni prova de någon gång Annas går ni miste om något stort... Jag är en tjej som älskar att få presenter också och i vartannat nummer får man en present ex: smink, hårgrejer m.m. Och de är självklart ett stort plus;) Sen står det allt som hängett kändisvärlden mycke om amerikanskaskådespelare som jag älskar<3 det står även mycke om snygga killar och mycke mode och tränder och mycke mycke tips:) Hoppas niblir lika suggna på att läsa som jag<3 nästa nummer (Nr2) kommer ut i butik 20 januari men jag får den den 18 haha<3 Kommer upp mer senare kram<3 C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0