view sourceprint?

John tucker must Die

God morgon solstrålar<3 Jag vaknade lite tidigare än vanligt idag, det är la bra att vänja sig med att gå opp kl7 varje jävla morgon... Idag ska jag till kyrkan på en underbar och mycke intressant gudtjänst, NOT!! Ne men får hoppas att det går snabbt!! Och sen ska jag ju vara med Sofia så då blir det bra !!!<3 Igår tittade jag på en film som gick på tv å den va hur bra som helst' John tucker must Die heter den;) och jag reckomenderardet skarpt! Och sen så är min favorit spådespelerska Sophia Bush med så de är ett stort +. Nu får jag gå och äta frukost:) så hörs vi under dagen men en och annan mobilblogg<3 Love.C

Kommentarer
Postat av: MADDES

Håller du på och konfirmerar dig?

2011-01-09 @ 19:27:00
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0