view sourceprint?

Dax att börja

Hej bloggen. det va nästan två månader sen sist:( och nu tankte jag börja lite smått igen;) Och jag hoppas det är okej för er och att de inte blir allt för ointressant. Jag har en tanke att min blogg självklart ska handla om mig och min vardag med kompisar och skola, sen tänker jag också att det ska vara mode (efter min tycke och smack) och även lite kändisar (alså en liten fanblogg hihi) så om det låter intressant så får ni gärna följa bloggen;) och jag som alla andra bloggare tycker det är jätte kul med komentarer så ni får gärna skriva något (tankar och åsikter om bloggen) ikväll blir det mys <3 så ni får ha det så bra så hörs vi i kväll<3 Love C.

Kommentarer
Postat av: E

sjuk fin blev de :o såklart jag följer den (y) <3

2011-01-08 @ 17:37:02
URL: http://ericaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0