view sourceprint?

Busigt värre

Härligt väder vi har i lilla Varberg idag då!!! Det kände jag av i morse när jag va tvungen att gå ut i det usäkta skit väder. Jag skulle sälja GT, i och försig så tjänar jag ju pengar så det är ju bra men va inte speciellt glad för de innan:) haha Men men måste få ihop pengar till sommarens stora händelse MALTA och ditt ska jag på språkresa med de underbaraste i världen Sofia och Ulrika<3 Åå sommar som jag längtar!! Känns som en evighet när man tittar ut igenom fönstret och ser slaskigt och regnigt Sverige, men men. Börjar även få lite ångerst skolan börjar om några dagar och jag är inte redo och orkar inte sitta i skolbänken hela dagarna och även plugget efter skolan, hoppas det går snabbt till nästa lov även om det är typ åtta veckor,, så man får försöka att göra lovet till ett så bra slut dom möjligt!!:) I morgon på morgonen ska jag gå upp till Sofia och därifrån gå tillsammans till kyrkan, där det väntar en och en halv timma i kyrkbänkenoch lyssna på prällen;) men jag har ju sofia;) sen ska vi gå hem igen och hitta på något resten av dagen ;) kanske blir något avsnitt av oth;) är typ helt beroende av den serien och i och med att det finns snygga killar i blir seien klart bättre;)<3 Så det kommer bli en bra sista dag;) nr Gud så hämskt de lät " sista dag" som att man typ dör dagen efter haha men det känns faktist de just nu;) nu har pappa och Andre lagat mat så nu får jag gå och äta<3 men vi hörs senare i kväll <3 ha de så bra!! Ja just de Hipp Hipp går i kväll så de får man inte missa:) Love.C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0