view sourceprint?

spegel spegel...

hej på er snyggingar!
har ni haft en bra kväll?
min kväll har varit lugn med tv titt och dator.

idag har jag varit i skolan som vanligt, lite lagom segt men nu är denna skolveckan äntligen över och det känns underbart!!! vi har haft så mycke denna veckan och nu är det över, så nu kan lovet börja!
jag och några tjejer stack ner till simhallen på elevens val och simmade av det som vi hade missat, och jag skulle simma med pyamas på;) det såg lite galet ut kan jag säga haha.

i mån ska jag ut tidigt och sälja GT inte så kul måste jag nog ändå säga men vad gör man inte för att tjäna pengar.

ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi<3

collage by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0