view sourceprint?

Sälen vi är på väg!

Hej solstrålar, åå så fint väder det är i dag, och de gör mig riktigt glad!! Här kommer en liten mobilblogg från bilen på väg till Sälen. Vi började åka klockan halv nio typ så vi är snart framme på vårar första stopp där vi ska sova över tills imån. Jag börjar få kramp i benet och vi sitter här i bilen som sillar i en sillburk, haha nej men så är det när man har två syskon och två föräldrar i en femsitts bil. På väg upp har jag redan hunnit titta på två avsnitt one tree hill och ätit godis men sen dog datan och godiset tog slut så nu sitter jag med IPhonen och lyssnar på musik kollar Facebook och bloggar lite, allt för att underhålla sig. Det är beräknat att vi är framme om typ en timma så jag hoppas det går snabbt! Förlåt för att de inte blev så mycke uppdatering som det va meningen i går men i går så upptäckte jag att det va mycke svårare att packa än vad jag hade trott så jag fick packa nästan hela kvällen. Nu får ni ha en fortsatt bra dag, så hörs vi<3 ps man ska vara ute en timma om dagen medans det är ljust ute, då blir du pigg och orkar mycke mer, tro mig det funkar!;)

Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Have fun :)

2011-02-20 @ 10:20:23
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Sweet Atti

Tack :) Gillar den jätte mycket!

2011-02-20 @ 14:25:48
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0