view sourceprint?

Om mig

Namn - Caroline Johansson
Bor - Varberg
Syskon - 2 bröder
DAGENS: ..Kläder - jeans, och vit shorta
mat - knäckebröd med keso
Göra sen - tv
Godis - lakris

SVARA ÄRLIGT:
Låt -
Saknad - värme, sommar

Tycker du om att plocka svamp -
lite mysigt kanske
Tycker du om godis? - ja de klart, vem gör inte de?
Hur många gånger i veckan äter du godis - för ofta
Äter du oftast nyttig mat - försöker
Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej inte speciellt,men man ska vara nöjd med sig själv och det är jag.
Du ger mycket komplimanger till andra - Jag tror det
Är du nöjd med ditt förnamn - Ja det är internationellt och man kan heta det i olika länder och det gillar jag.
Tycker du att du själv är smart - ja ibland
Vad är det sämsta hos dig -  pratar för mycke.
Vad är det bästa hos dig - jag är nästan alltid glad
Har du bra självförtroende - sådär
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - inte så mycke, men jag sitter mycke vid min mobil.
tycker du om att vara med det andra könet? - ja
Gillar du dina grannar - ja, självklart
Gillar du skolan - ja vi har jätte kul, älskar våran klass
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument -nej, men vill kunna piano och gitarr 
Har du några tatueringar - nej och vill inte heller ha
spegeln per dag - ingenaning
Tycker du om djur? - ja sådär
Sova - ja
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Snusa - nej
Klä dig i svart - ja
Lita på folk - bara dom närmaste
Drömma mardrömmar - ne, inte så ofta
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - japp, varje söndag,komfimerar mig 
Ljuga - nej
Vilja dö - nej aldrig

HAR DU...

För många vänner? - man kan aldrig få för många.
Någon psykisk sjukdom? - haha nej
Skadat någon? - nej det tror jag inte
Färgat håret - nej, slingat
Några tatueringar - nej
Egen dator - ja
Gjort bort dig rejält? - klart!

ÄR DU...

Singel?-
ja en stolt singel
Kär?- lite små kär är man väl alltid
Trött?- ja
Glad?- ja jätte glad lite för ofta
Ledsen?- nää nästan aldrig
Lycklig?- ja jätte
Längd - vet ej
Sko storlek - 37
Höger eller vänsterhänt -
höger
Stjärntecken - kräfta
Hårfärg - blond, börjar bli brunett typ
Födelseort - Varberg
Några piercingar - 2 i öronen


Ålder -
15 snart, thihi om några månader
Född - 3 juli
Ögonfärg - Blåa

 

 


Kommentarer
Postat av: denise

tack! söt du är

2011-02-14 @ 10:44:52
URL: http://finestlight.se/johannadenise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0