view sourceprint?

Lov

Hej snyggingar! Allt bra? Här är allt bra, och nu har vi äntligen sport lov och det är helt underbart, och i morgon bär det av mot Sälen för en vecka med skidåkning. Jag uppdaterade inte i går så jag har hoppat över en dag men jag skriver dag 3 lite senare, och det blir nog den sista "dagen" på en vecka, bara för jag är ju inte hemma, men jag får se om det blir en del bloggning ändå för jag tar ju med mig datan. Lite senare kommer nog också komma upplite skvaller on vanessa hudgens som nu befinner dig i New York påmodeveckan, men mer om de sen. I dag har jag varit i skolan som vanligt, lite roligare än vanlig, tror det beror på att det är lov i lufften. Efter skolan gick jag hem med Ulrika, sista gången jag träffar henne på en hel vecka. När jag kom hem va min mormor och morfar hemma så vi fikade, mys. Och nu ska jag gå och packa vilket jag tycker är skit tråkigt.. Menmen det måste ju göras så ni får ha det så bra! Puss och kram så hörs vi senare<3

Kommentarer
Postat av: ARTEP

Skönt med sportlov. Här börjar inte lovet förens vecka 8 men inte för att det spelar mig någon roll. Jag har inte lov :(



Kul med skidåkning, önskar jag fick åka lite skidor snart igen :)

2011-02-18 @ 23:25:28
URL: http://arteps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0