view sourceprint?

15e feberuari 2011

Hello sunskines! allt bra med er? Allt är bra med mig, kom hem från skolan för någon timma sen. Gick hem med Ulrika och mina underbara lillebröder, hihi. Skoldagen har la varit bra, jätte tråkiga lektioner men kul har vi ändå! Sista lektionen hade vi spanska och spanska prov, ja ni hörde rätt SPANSKA PROV, och det va skit svårt och jag fattade nästan inget, men som tur va var jag inte ensam på den punkten utan nästan ingen fattade, det är något seriöst fel på våran spanska lärare hihi. Men jag har gjort de och jag hoppas det gick någolunda bra i alla fall, det återstår och se på Torsdag. Nu är allting över i skolan innan lovet och det är helt underbart! Så i kväll blir det tv och datan, och just de i morgon har vi sovmorgon och det tycker jag att jag är värd! Vi hörs i kväll, puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: ARTEP

Skönt att ha provet avklarat iaf! Å SKÖNT med lov!!

2011-02-15 @ 17:06:59
URL: http://arteps.blogg.se/
Postat av: julia

VAR MED OCH TÄVLA OM ATT BLI DAGENS BLOGG I MIN BLOGG! 5 VINNARE KOMMER ATT UTSES! :D

2011-02-15 @ 19:16:01
URL: http://juliafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0