view sourceprint?

Stöd Rosa Bandet 2010

Tänk dig att mista någon väldigt nära dig kanske din mamma, mormor, farmor eller kompis.

det har jag varit med om och det är så fruktansvärt och så ovärkligt!
jag tänker tillbaka nu och undrar om hur det skulle vara om hon skulle levt i dag och hur mycke jag skulle tyckt om henne<3 jag säger bara stöd tosabandet så de får in pengar så de kan fördjupa sig i forskningen och då kanske du slipper mista någon i din när het.

för de är så att 7000 kvinnor får beskedet att de har bröstcancer och var 9onde kvinna drabbas någon gång i livet men fler och fler klarar sig på grund av framgångsrikfoskning. så Stöd Rosa Bandet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0