view sourceprint?

lucia på G?

hej allt bra?
Hoppas de, allt är bra med mig i dag iallafall.
nu sitter jag framför tvn med datan i knätt och tittar på gekås ullared, hahha en klasiker;)
och sen blir det svenska hollywood fruar som jag har längtat:)
och sen är det ju lite extra intresant med hollywood,USA!

innan i kväll va jag på kör och tro det eller ej så började vi sjunga lucia sånger och om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag det ska bli riktigt mysigt att det snart börjar närma sig jul, menmen var tid har sitt;)

i går va jag faktist ute på en shopping runda med min kära mammma och pappa  och mina undebara lile bröder ¤hosthost¤ ne men vi var på kungsmässan och på freeport och köpte lite olika saker kan visa lite saker senare, men jga köpte en jacka med halsduk och vantar sen köpte jag en blus och mysdress som består av en koffta och mysbyxor och sen två ringar.kommer bilder;)

nepp nu ska jag ta det lungt kanske blir one tree hill senare ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0