view sourceprint?

Drömmar Å vad jag älskar dom <3

Jag hoppas och lever för att alla mina drömmar i framtiden och det är nog så att jag lever på mina flickdröm<3
säger flickan som har hela livet på sig att uppfylla dom.
och om du någon gång har hört "det kanske bara en på miljonen som har lyckats" det har jag hört men då tankter jag säga tillbaka (fast vågade inte) ALLA är en på miljonen!! du eller jag! alla har lika stor del att lyckas det gäller bara att tro på sig själv vaga försöka även om man känner på sig att det kommer gå fel eller om det är en dålig dag.... det kommer jag i allafall gör för man lever bara en gång.

jag kanske är lite väl i framtiden men det jag vill säga är att alla har en dröm och den drömmen är till för att följas oavsett mot eller framgångar. följ eradrömar<3


jag har en flickdröm om att ha den vackraste bal och bröllopsklänningen, och balen är ju närmast så såklart har jag redan börjat planera den även om de är 4 och ett halvt år kvar.
och om jag fick välja själv så skulle det nog bli kanske en oscarsgale kläning med släpp men jag vet ju att det inte är möjligt  men det är endröm jag har.

om 4 och ett halvt år kanske jag har tagit examen från high school i en skola i USA jag går kanske på en jätte stor bal och bär en jätte fin klänning med släpp ,,, vem vet. inte jag och det åter står ju och se<3
ALLA DRÖMMAR KAN GÅ I UPPFYLLESE! SÅ TRO PÅ DOM <3


här har jag googlat på några klänningar jag skulle kunna tänka mig att ha på min bal i USA ;)


kanske i en annan färg<3

 min favorit från självaste oscarsgalan 2009
som bärs av Zac Efrons flickvän Vanessa Hudgens.

jag förstår varför zac valt vanessa hon är så söt och har grym smak.
på bilden nedan ser man hennes snygga urringning på ryggen och så skulle jag vilja ha de på min balklänning.

så söta ihop<3

det finns mycke mer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0