view sourceprint?

18/10 i my heart <3

Hej Solstrålar<3

hur är det med er? vi har inte hörts på länge men det är bra med mig eller jag har blivit helt konsktigt kär i två killar..... ja ni läste rätt TVÅ killar, och det är lite jobbit faktist!
jag har varit kär ett tag i ena killen ett tag nu och det är ingen mindre än Zac Efron världen och Hollywoods snyggaste Kille och man!
jag blev helt konstig i han sen när jag en rengnig dag satt och tittade på High School Musical med mina kusiner och sen dess har jag varit helt död i honom,, fråga mina kompisar XD

sen min andra kärlek blev jag kär i sen jag började titta på One Tree Hill och blev beroende av den serien  så jag så en sesong med ca 20 avsnit på 2dagar! REKOD!!!
och den killen är LUCAS SCOTT ja LUCAS SCOTT inte Chad Michael Murray, jag tycker inte om Chad Michael Murray bara för att han har varit otrogen mot sin föra fru och mot spelaren Sophia Bush (Broke Davids),, bara för lågt men Lucas är så snygg och om ni tittar på min rubrik så är det ett samman träffande att lucas har namnsdag den 18/ 10 samtidigt som Zac fyller år den 18/10 det är faktist ganska häftigt eller hur! <3

Sen är det så oxå att jag älskar klänningar och jag älskar usa( hollywood) så jag har blivit väldigt intresserad av oscarsgalan och har tittat extra noga på år 2009 då hollywoods sötaste par va med och de är så klart Zac Efron och Vanessa Hudgens :)
och i slutet av inlägget kommer lite bilder på dom söta <3

jag har blivit väldigt intresserad av min framtid och jag ser min med en stor karriär i hollywood som musicalartistSkådespelare,, haha inte en lite dröm och jag vet att det är en väldigt liten risk eller vad man ska kalla de;) men till Usa ska jag innan jag dör i allafall ;)

så nu ska jag snart gå:)
i mån är det en kördag för mig hela dan, vi ska ha konsert på kvällen (17.30 och 19) så alla är välkommna!
här kommer bilderna, hoppas ni gillar de lika mycke som jag , hennes klänning är grymt snygg <3







Och även en bild på snyggingen Lucas Scott<3

Kommentarer
Postat av: Erica

haha, gud vad gullig du är Calaj! ♥

2010-10-25 @ 15:13:44
URL: http://eriicaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0